søndag 24. februar 2013

Statement smykke

God søndag alle sammen.
Jeg fortalte jo tidligere at jeg hadde et lite prosjekt på gang. Prosjektet var å lage et statement smykke, det er jo det som gjelder nå, jo større jo bedre! Ikke minst hvis det er fargerike!
Nå har jeg brukt en del dager på å prøve meg fram og har første "prototypen" klar. Var usikker på om jeg likte resultatet med det første. Men etter at jeg har gått med den på fredag og lørdag så ble jeg bare mer og mer forelsket i den!

Jeg brukte ganske langt tid på den her, derfor viser noen av de første bildene andre farger enn hva resultatet ble. Dette fordi jeg måtte ta opp alt å starte på nytt en del ganger før jeg ble fornøyd med resultatet.

Lurer på hva dere synes om disse smykkene? Jeg vurderer å lage flere og legge i nettbutikken min.
Jeg har fant tykkere lenker som jeg skal prøve meg frem med i kveld og lage noen flere. Tror disse kommer til å bli enda finere enn den første jeg lagde her.


Kunne du tenkt deg et sånt smykke av meg? :)
Skal prøve meg på noen større smykker i kveld. Poster bilder av disse så snart jeg blir ferdig.
Gle dere! :D

Men nå skal jeg ut på tur i sola sammen med mannen.

- Iett



3 kommentarer:

  1. Smykket var kjempefint! :DD

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!
      Tusen takk for det.
      Jeg driver å jobber med et nytt smykke nå. Tror denne komemr til å bli enda finere! :D

      Slett
  2. Now that's quite a statement necklace . . . we love it . . . great colours and great symmetry.

    SvarSlett