lørdag 16. februar 2013

Fargerik lørdagskaffe

God lørdag alle sammen.
Se hva jeg fant her om dagen, jeg fant skikkelig fargerikt garn.


Måtte bare ha det når jeg såg det. Tror jeg kan bruke disse til et annet lite prosjekt jeg har på gang. Men litt usikker på om jeg vil fortelle hva det prosjektet er før jeg har fått alt jeg trenger på plass. Kanskje disse fargene kan være noe hint?
































Så fort jeg får alt jeg trenger og lager den første "prototypen" så vil jeg fortelle og kanskje vise dere det.I morgen har jeg planer om å bruke meste parten av dagen på å lage flere armbånd. Har ikke hatt så mye tid i det siste, men i morgen skal jeg prioritere det. Har kjempe mange fine krystaller som venter på å bli brukt.


Hva har du gjort denne helga, noen spesielle planer for søndagen?

Ha en forsatt fin lørdagskveld!

- Iett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar