tirsdag 12. februar 2013

Ny vri

Jeg har i noen dager prøvd med på en annen versjon av armbånden jeg lager. Har prøvd med forskjellige størelser på lærtrådene og ulike søtelse på krystallene. Etter å  prøvd litt ut så tror jeg at jeg har funnet en løsning som kan fungere. Bruker litt tynt lær på 1 mm, dette for at den ikke skal bli klumpete og for å kunne tre læren gjennom knappene. Men eneste problemet er at det tar veldig langt tid å lage. Det tar lenger tid enn den andre type armbånd jeg lager. Dette fordi det tar litt tid å "sy" fast kulekjeden jeg bruker mellom læren. Så det spørst om jeg kan få laget så mange av disse. Det spørst litt om hva dere synes og om dere kunne tenkte dere å kjøpe den type armbånd.

Under vil jeg legge til noen bilder av armbåndet. Personlig synes jeg den ser veldig fin ut. Den glitrer masse og jeg elsker kontrasten mellom metal og krystaller.




Hva synes du om denne type armbånd, kunne du tenkt deg en sånn?
Bør jeg satse på å lage flere sånne?
 - Iett




Follow my blog with Bloglovin
 


Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat. Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

4 kommentarer:

  1. Nydelige armbånd! Kunne tenke meg et sånt, ja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Jeg skal prøve å få lagd flere av denne typen denne uken!

      Slett
  2. flotte armbånd!

    SvarSlett