fredag 15. februar 2013

Alle hjerters dag

Kjærlighetens dag, 14 februar, alle hjerters dag, eller St. Valentinsdagen var som de fleste sikkert fikk med seg i går. I anledningen tenkte jeg å overaske kjæresten min med en av favorittmiddagene hans, ovnsstekte potetbåter og kyllingfilet fylt med ost, basilikum, hvitløk og surret i bacon.
For meg som ikke spiser poteter lagde jeg ovnsstekte sellerirot båter. Var en nydelig middag.
Avsluttet der etter kvelden med sjokoladefondue, jordbær, blåbær, druer og marshmallows. Men først serverte jeg sjokoladefondant med pisket krem og bær.




Klare til å se film og kose oss resten av kvelden sammen :)

Og jeg fikk verdens søtese bamser av mannen! Elsker kosebamser, har en hel samling hjemme hos foreldrene mine.


Og jeg fikk verdens søtese bamser av mannen! Elsker kosebamser, har en hel samling hjemme hos foreldrene mine.

Hva gjorde du på den store "Valentinsdagen"?

 - Iett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar