tirsdag 12. mars 2013

Jeg presenterer dere Rose

Nå er det en stund siden sist. Men jeg har vært opptatt med å lage noen smykker. Så nei, jeg har ikke kasta bort tiden min akkurat.

Som overskriften sier så ønsker jeg å presentere dere Rose. Et av mine nye kreasjoner.
Rose er et nydelig statementsmykke i rosa gull lenker og med lilla, nesten burgunder krystaller som henger mellom noen små gullfarget kuler. Og ikke nok med det, så har det også blitt sydd på noen store rosa gull perler i mellom hver krystall. Alle perler og krystaller for dette smykket har blitt håndplukket spesielt for dette smykket.

Dette smykket er unikt, hvorfor det? jo, fordi jeg bare lager et eksemplar av hvert smykke. Finnes ikke to like.

Skulle du ha noen ønsker om lengde, materialer eller farger. Så ikke nøl med å ta kontakt. Jeg kan lage ditt unike smykke som ingen andre kommer til å ha. Du kan kontakte meg via bloggen eller gjennom Facebook

Om du skulle ønske å kjøpe dette smykket så finner du den HER!
 
 
- Iett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar