tirsdag 12. mars 2013

Velkommen til Neon og Vår


Så vil jeg presentere dere to til i kolleksjonen. Neon og Vår!

To nydelige statementsmykker som vekker oppmerksomheten. Neon er laget i sølvfarget lenke, sort og neongult tråd. Langs kanten henger det noen gjennomiktige dråpefomet krystaller og mellom disse har det blitt sydd på sorte ovale og hvire runde perler.

Denne finner du HER






































Vår er et smykke i det vårlige fargene lilla og grønt. Som blomstrer og grønnt gress.
Her har det blitt brukt noen lange fine sølvaktig krystaller mellom noen store lilla / burgunder fasett krystaller. For å ikke glemme de bittesmå sjarmerende gullfarget stardust kulene som er sydd annen hver mellom de store perlene.

Denne finner du HER!





































- I♥ett

1 kommentar:

  1. Så flink du er...
    Du har helt rett, jeg er veldig glad i store smykker. Men jeg bruker sjeldent mye penger på de. De billigste jeg har er ofte de jeg liker aller best. Hehe...
    Ellers er jeg jo kanskje ikke så fargerik av meg, men jeg likte veldig godt det med neon farger, som jeg tror er det første du har lagt ut her... (Lengre nede på siden)...

    Ellers er kåpen fra vinterens sesong. Så vidt jeg vet hadde de den på salget (hvertfall her i London). Så om du får tak i den nå vet jeg ikke. Evt. sjekk ut Bazar, finn og trendsales... ;)

    SvarSlett