tirsdag 9. oktober 2012

Litt av helga mi

Først kan jeg si at jeg endelig har fått internett på plass. Fantastisk, nå mangler det bare å få den nye iPhonen på plass. Sykt hvor avhengig man blir av sånne ting. Jeg har leveringsdato mellom 25 okt - 31 okt. Alt for lenge til…..


Siden min kjære ble 30 år på mandag ble vi denne helgen invitert på nydelig middag hos faren hans. Så da startet helgen min med kakebaking. Siden jeg følger et lavkarbokosthold, på lik linje med pappaen hans så valgte jeg for å lage en lavkarbo ostekake så alle kunne spise.


lavkarbo_ostekake


Bunnen av kaken består av grovhakket hasselnøtter og smeltet mørk sjokolade.
Ostekremen er laget av kremost, fløte, sukrin og lime. Og så må jeg skryte av gelelokket på ostekaken. Den er laget helt fra bunn av! Ingen ferdig pulver gele her i huset, bare friske bringebær.
Hjemme hos faren hans på lørdag ble vi servert nydelig lammelår med masse god tilbehør. Må ikke glemme å nevne den helt fantastisk gode lavkarbo eplekaken han hadde laget. Jeg kunne spist hele kaken alene! Ellers ble lørdagen fyllt med god vin, fine mennesker og prat :)


- I♥ett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar