fredag 12. oktober 2012

120 likes! Tid for giveaway!

Heisann!

I skrivende stund har siden min på Facebook klart å få 120 likes på den korte tiden den har vært oppe, det gjør meg kjempe glad. Tusen takk alle sammen!!
Så i den anledningen vil jeg gi noe tilbake til dere som en takk for støtten.
Kunne du tenke deg å få dette armbåndet helt gratis?
Hvit og rosa
Alt du trenger å gjøre for om du vil ha dette armbåndet er at du må legge igjen en kommentar under dette blogginnlegget med navnet ditt og fortelle meg hvorfor du vil vil ha dette armbåndet.
Den heldige vinneren vil bli trukket neste uke. Så husk å kom tilbake for å se om du er den heldige vinneren.
Del gjerne dette innlegg med andre så enda flere kan delta!

Husk at for å delta så skal du kun legge igjen en kommentarer under dette innlegget,  ikke legg igjen kommentarer om at du deltar via facebook-siden da det ikke er lov. :)

Fikk foresten besøk av verdens søteste gjest når jeg skulle ta noen bilder sent i går kveld. Plutselig sto denne kjempe søte pusen forran kamera. Har ikke sett så søt pus på lenge, og jeg som egentlig ikke er så glad i katter. :D


Ikke glem å besøk butikken min på Epla, det er fremdeles 25% avlsag på alt som er der!

Lykke til alle sammen!

- I♥ett


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar