tirsdag 16. oktober 2012

Blått er...?

Se hva jeg fikk i posten i dag:
Blått er rått :)
Enda flere krystaller å leke med :)
de mørkeblå krystallene har en slags metallic glans over seg som ikke kommer så godt frem på bildene, men de er veldig fine. Disse skal jeg lage noen arbånd av så for jeg får litt tid.
Har ikke hatt så mye tid til smykkelaging i det siste, vært noen travle dager.
Og i helga var vi ikke hjemme, vi var en tur i Porsgrunn for å besøke mammaen til mannen og søstera og familien hennes som også var på besøk. Var en koslig helg, spesielt lørdagskvelden. Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge :D 

Ikke glem at jeg har en giveaway her på bloggen! 
Klikk på linken over for å komme dit. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under bloggposten, så vil jeg snart trekke en heldig vinner av dette fine armbåndet:


Giveaway armbånd


Lykke til!

- I♥ett


Ps. Husk å lik siden min på Facebook og butikken min på Epla. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar