torsdag 1. november 2012

Liten oppdatering

Hei igjen.

Vet jeg ikke har hatt så mye tid til denne bloggen de siste dagene, men lover å skjerpe meg. Har bare hatt en del å gjøre og vært ganske sliten om kveldene.

I mellomtiden har jeg fått veldig mange nye krystaller og jeg har begynt å leke med andre type armbånd.

Men først må jeg bare nevne et vidunder produkt for dere som jobber med tråd og sliter med knuter og den type fæle ting.
Thread Heaven, er virkelig himmelen!!
Thread Heaven
Denne lille søte boksen gjør virkelig underverker! Har prøvd den ut og tråden fikk ikke en eneste knute når jeg sydde på perler. En drøm å bruke.


Har lenge tenkt å eksperimentere med å lage wrap-armbånd som går over flere rader uten å måtte surre de rundt håndleddet mer enn en gang. Etter en del prøving fant jeg endelig en løsning.

Wrap-cuff
Med denne typen armbånd kan man jo til og med lage mønster med pærlene.


Ellers vil jeg bare ønske dere en fin helg :)
I helga skal jeg bare slappe av med mannen. Blir god mat, film og laging av en del armbånd.

- Iett 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar