søndag 11. november 2012

Hodeskaller & helgas innkjøp

Inspirasjon


Sort, hodeskaller, nagler og mørke metallic farger har jeg alltid hatt en stor fascinasjon for. Derfor valgte jeg dette som inspirasjon for et av ukas armbånd. Elsker å kombinere den stilen inn i en mer klassisk stil. Kontraster <3



Jeg har lenge hatt i tankene å lage et armbånd med hodeskaller i sølvfarget metall som skal sys mellom krystaller. Jeg var usikker på om jeg ville få det til, men det gikk overaskende bra. Skulls 1
Veldig fornøyd med resultatet. Venter på noen sølvstjerner i posten som jeg tenker å bruke på samme måte som disse hodeskallene. Elsker den litt rocka stilen. Denne passer jo fint til det meste. Fra en søt kjole med ballerina flats til sorte skinny jeans med noen røffe boots.


 Det ferdige resultatet



Denne kommer på Epla-butikken min i løpet av kvelden :)


Og sånn helt på slutten et bilde med helgas innkjøp for laging av flere lekkre armbånd.
 
Flere krystaller og glasskuler.
Lær i hvit, grønt og burgunder! 


 - I♥ett





Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar