fredag 26. april 2013

Lyst på et trendy statementsmykke?


Jeg lager og selger statementsmykker. Under her har jeg lagt ut noen bilder av smykker jeg har til salgs på Epla. Men jeg lager også smykker pa bestilling om du skulle ha noen spesielle ønsker om farge, perler, krystaller, lengde, tykkelse på lenker. Det er bare å komme med ønsker så sender jeg deg eksempler på kombinasjoner til du er frornøyd! :)
Så er du interessert så er det bare å kontakte meg her på bloggen eller på siden min på Facebook.


(Klikk på navnet for å komme til nettbutikken)




Neon





Pink





Sukkerspinn





Rose






Ikke glem å besøk siden min på Facebook. Jeg pleier å legge oppdateringen om bestillinger jeg jobber med :)

- I♥ett

14 kommentarer:

  1. Herlighet... her er det mange flotte og kreative smykker:)
    Hyggelig at du var innom bloggen min, og slik kunne jeg også finne din.
    Legger deg til i bloggrullen min for å følge med på nye innlegg fra deg:)

    Ha en strålende helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Har også lagt deg til listen min!

      Ha en fin uke!

      Slett
  2. Så utrolig flink du ,her var det mye fint))

    SvarSlett
  3. Hei du :o) Her var det utrolig mange flotte smykker, spreke, flotte farger, herligdesign. Jeg legger meg til som følger så får jeg følge med på det du lager :o) Ha en herlig lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Har også lagt deg til listen.

      Ha en fin mandag!

      Slett
  4. Dette smykket var knallfint! Finnes det i eplabutikken din? Tror jeg må ta en tur innom der etter neste "lønning" (Les mammapermisjonsutbetaling - hihi)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe :)
      Tusen takk!
      Hvilket smykke tenker du på?
      Om den ikke ligger i butikken på epla så kan jeg lage på bestilling :)
      Eller om du har andre ønsker om farger, perler, osv. så kan jeg fikse det.

      Slett