mandag 5. november 2012

Burgunder + blått = sant

Hei igjen.
Hva gjorde du i helga? jeg hadde en veldig rolig helg med tur, god mat, vin og film, sammen med mannen min :) Veldig koslig helg, med andre ord.
På søndagen prøvde jeg meg på et nytt armbånd som den grønne jeg lagde tidligere. Brukte disse fine burgunder og blå krystallene jeg fikk forrige uke, som jeg postet bilde av på facebook-siden min.
NyttJeg må si jeg brukte veldig mange timer på dette armbåndet, var virkelig ikke lett å jobbe med. Holdt nesten på å gi opp noen ganger. Men synes resultatet ble veldig bra.Nytt 2Armbåndet består av tre rad med krystaller hvor jeg setter de sammen til et mønster.nytt 3Så syr jeg tre krystaller av gangen gjennom fire snor med lær. Noe som ikke er så veldig enkelt og heller ikke smertefritt for fingertuppene.Nytt




Etter MANGE timer med krangling, både med krystallene, knappen, tråden og lærtrådene, ble jeg endelig ferdig!!
Liker kombinasjonen mellom disse to fargene.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar